冬天袜子不常换

迷失的人已经迷失
重逢的人终将重逢
Once Nightwish
Nemo - Nightwish

存档灵魂:

Nemo
虚无



【歌词】



This is me for forever
这就是永恒的我
One of the lost ones
来自迷失人群中
The one without a name
一个默默无闻无名氏
Without an honest heart as compass
一颗炽热心迷失方向



This is me for forever
这就是永恒的我
One without a name
一个默默无闻无名氏
These lines the last endeavor
耗尽所有的气息
To find the missing lifeline
寻找遗失的生命地平线


Oh how I wish
哦我多么期盼
For soothing rain
一场酣畅淋漓的雨
All I wish
我所有的希望
is to dream again
再次追逐梦想
My loving heart
我爱的炽热心
Lost in the dark
遗落黑暗丛林
For hope I'd give my everything
为了希望我愿付出所有


My flower Withered between
那最初美好记忆的花朵
The pages two and three
在日记本中已模糊干枯
The once and forever
从曾经到永远
bloom gone with my sins
我的负罪感被岁月洗刷
Walk the dark path
走在迷茫黑暗的路
Sleep with angels
天使伴我同眠
Call the past for help
唤醒纯真过往
Touch me with your love
用你的爱触摸我
And reveal to me my true name
然后示我生命真名


Oh how I wish
哦我多么期盼
For soothing rain
一场酣畅淋漓的雨
All I wish
我所有的希望
is to dream again
再次追逐梦想
My loving heart
我爱的炽热心
Lost in the dark
遗落黑暗丛林
For hope I'd give my everything
为了希望我愿意付出所有


Oh how I wish
哦我多么期盼
For soothing rain
一场酣畅淋漓的雨
All how I wish
我所有的希望
is to dream again
再次追逐梦想
Once and for all
一次一生
And all for once
倾尽所有


Nemo my name for evermore
虚无将是我永恒的名
Nemo sailing home
扬帆虚无的海抵达彼岸家
Nemo letting go
踏上虚无的路追逐梦

Oh how I wish
哦喔多么期盼
For soothing rain
一场酣畅淋漓的雨
All I wish
我所有的希望
is to dream again
再次追逐梦想
My loving heart
我爱的炽热心
Lost in the dark
遗落黑暗丛林
For hope I'd give my everything
为了希望我愿意付出所有


Oh how I wish
哦我多么期盼
For soothing rain
一场酣畅淋漓的雨
All how I wish
我所有的希望
is to dream again
再次追逐梦想
Once and for all
一次一生
And all for once
倾尽所有
Nemo my name for evermore
虚无是我永恒的名

评论
热度(50)
© 冬天袜子不常换 | Powered by LOFTER