冬天袜子不常换

迷失的人已经迷失
重逢的人终将重逢
Among My Swan Mazzy Star
Cry, Cry - Mazzy Star

存档灵魂:

Cry, Cry
哭泣, 哭泣

 

【歌词】

 

Cry, cry for you
Just like you knew I wouldn't do
Cry, cry for you
Just like a song in the last light
哭泣, 为你哭泣,
就如你知道的, 我无法阻挡
哭泣, 为你哭泣,
像一首旧日时光的歌在流淌。

 

Should I leave it all away
Not like the kindness that you gave
That's why it never seems the same
Behind your eyes
我是否应该彻底离弃?
你给的仁慈不是仁慈,
为什么还有深邃的光,
隐藏在你的双眸背后。

 

I stood behind when no one asked me
And took you home after the fight
I drove my car into city lights
Drove down the road that I am on
面对无人问津, 我顽强坚持,
在痛苦挣扎后, 我带你回家,
我开着车消失在城市灯河,
驶向我寂寞孤独的归家路。

 

Cry, cry for you
That's what you think I want to be
Cry, cry for you
An empty heart that sees me through
哭泣, 为你哭泣,
也许这就是你认为的我,
哭泣, 为你哭泣
一颗空心就把我看穿。

 

Just like you knew I wouldn't do
Cry, cry for you
Just like a song in the last light
就如你知道的, 我阻挡不住
哭泣, 为你哭泣,
像一首旧日时光的歌在流淌。

 

Cry, cry for you
Just like you knew I wouldn't do
Cry, cry for you
哭泣, 为你哭泣,
就如你知道的, 我阻挡不住
哭泣, 为你哭泣。


评论
热度(16)
© 冬天袜子不常换 | Powered by LOFTER