冬天袜子不常换

迷失的人已经迷失
重逢的人终将重逢
Funhouse P!nk
So What - P!nk

存档灵魂:

So What
那又如何?!

 

【歌词】

 

Na Na Na Na Na Na Na
Na Na Na Na Na Na
Na Na Na Na Na Na Na
Na Na Na Na Na Na

I guess I just lost my husband
我想我刚丢失了丈夫
I don't know where he went
我不知道他去了哪里
So I'm gonna drink my money
我宁愿花钱去买醉
I'm not gonna pay his rent (Nope) 
也不再支付他的租金(门都没有)
I got a brand new attitude
我拥有全新姿态
And I'm gonna wear it tonight
今晚我就要展现
I wanna get in trouble
我想惹上麻烦
I wanna start a fight
我想开始战斗


Na Na Na Na Na Na Na
I wanna start a fight
我想要去战斗
Na Na Na Na Na Na Na
I wanna start a fight
我想要去战斗

So so what? 
那又如何
I'm still a rock star
我仍是一个摇滚巨星
I got my rock moves
我拥有我的摇滚精神
And I don't need you
我不再需要你
And guess what
不知道吗
I'm having more fun
我现在更快乐
And now that we're done
现在我们结束了
I'm gonna show you tonight
今晚我就证明给你看
I'm alright, I'm just fine
我很好, 非常好
And you're a tool
你不过只是个工具

So so what? 
那又如何
I am a rock star
我仍是一个摇滚巨星
I got my rock moves
我拥有我的摇滚精神
And i don't want you tonight
今晚我不再需要你
Uh, check my flow, uh
The waiter just checked my table
服务生刚刚替我结账
And gave to Jessica Simp- Shit! 
给了杰西卡辛普森, 该死
I guess I'll go sit with drum boy
我想我会坐在鼓手旁边
At least he'll know how to hit
至少他知道如何敲击鼓点
What if this song's on the radio
如果这首歌上了广播
Then somebody's gonna die
那么某些人就该去死
I'm gonna get in trouble
我将会惹上麻烦
My ex will start a fight
我的前任会跟我大吵

Na Na Na Na Na Na Na
He's gonna start a fight
他会跟我大吵大闹
Na Na Na Na Na Na Na
We're all gonna get in a fight! 
我们将会大吵一架

So so what? 
那又如何
I'm still a rock star
我仍是一个摇滚巨星
I got my rock moves
我拥有我的摇滚精神
And I don't need you
我并不需要你
And guess what
不知道吗
I'm having more fun
我现在更快乐
And now that we're done
我们现在已经结束了
I'm gonna show you tonight
今晚就证明给你看
I'm alright, I'm just fine
我很好, 非常好
And you're a tool
你不过只是一个工具

So so what? 
那又如何
I am a rockstar
我仍是一个摇滚巨星
I got my rock moves
我拥有我的摇滚精神
And i don't want you tonight
今晚我不再需要你
You weren't there
你不会为我守候
You never were
永远都不会
You want it all
你想要一切
But that’s not fair
这绝不公平
I gave you life
我给你真正的生活
I gave my all
我已付出我的所有
You weren't there
你却不会支持我
You let me fall
你令我大失所望

So so what? 
那又如何
I'm still a rock star
我仍是一个摇滚巨星
I got my rock moves
我拥有我的摇滚精神
And I don't need you
我不再需要你
And guess what
不知道吗
I'm having more fun
我现在更快乐
And now that we're done (we're done) 
我们现在已经结束了
I'm gonna show you tonight
今晚我就证明给你看
I'm alright(I'm alright),I'm just fine (I'm just fine)
我很好, 非常好
And you're a tool
你只不过是个工具

So so what? 
那又如何
I am a rock star
我仍是一个摇滚巨星
I got my rock moves
我拥有我的摇滚精神
And i don't want you tonight
今晚我不再需要你

No No, No No
I Don't want you tonight
我今晚不再需要你
You weren't fair
你对我绝对不公平
I'm gonna show you tonight
今晚就证明给你看
I'm alright, I'm just fine
我很好, 非常好
And you're a tool
你只不过是个工具

So so what? 
那又如何
I am a rock star
我仍是一个摇滚巨星
I got my rock moves
我拥有我的摇滚精神
And I don't want you tonight
今晚我不再需要你


评论
热度(20)
© 冬天袜子不常换 | Powered by LOFTER