冬天袜子不常换

迷失的人已经迷失
重逢的人终将重逢
Greatest Hits...So Far!!! P!nk
Sober - P!nk

Sunshine For Ever:

P!nk的歌听的就是带劲。。。。


作曲 : P!nk, Nathaniel Hills, Kara DioGuardi, Marcella Araica
作词 : P!nk, Nathaniel Hills, Kara DioGuardi, Marcella Araica
I don't wanna be the girl
我不想当那种
who laughs the loudest
笑得最大声的女孩
Or the girl who never wants to be alone
或那种死都不愿孤单的女生
I don't wanna be that call at 4 o'clock
我也不想当4点打电话的女生

in the morning
在那清晨
'Cos I'm the only one you know in the world
因为我是这世上你唯一知道
that won't be home
不会待在家的人
Aahh the sun is blinding
啊,太阳不见了
I stayed up again
而我又熬夜了
Oohh I am finding
噢,我发现
That that's not the way I want my story
这不是我所想要的
to end
故事结局
I'm safe
我很安全
Up high
高高在上
Nothing can touch me
没有人碰得到我
But why do I feel this party's over
但为何我觉得派对结束了?
No pain
没有痛苦
Inside
在我心里
You're my protection
你就像层保护
So how do I feel this good sober
为什么我感到如此地清醒?
I don't wanna be the girl
我不想当那种
that has to fill the silence
必须填补沉默的女孩
The quiet scares me cause it screams the truth
]宁静使我害怕,因为它尖叫着事实
Please don't tell me
请别告诉我
that we had that conversation
彼此曾经谈过
I won't remember save your breath 'cos
我不会记得的,省省吧
what's the use
那有啥用?
Aahh the night is calling
啊,夜晚在呼唤我吗?
And it whispers to me softly come and play
它还轻声地对我说:过来玩吧
Aahh I am falling
啊,我正在堕落
And If I let myself go I'm the only one
而如果我放任自己的话
to blame
我不会原谅我自己
I'm safe
我狠安全
Up high
高高在上
Nothing can touch me
没有人碰得到我
But why do I feel this party's over
但为何我觉得派对结束了?
No pain
没有痛苦
Inside
在我心里
You're like perfection
你就像层保护
But how do I feel this good sober
为什么我感到如此地清醒?
Coming down coming down coming down
我快跌倒了, 倒了, 倒了
Spinning 'round spinning 'round spinning 'round
旋转, 旋转, 旋转
Looking for myself - SOBER
寻找"清醒的"自己
When it's good then it's good it's so good
直到你试着找回过去的自己
till it goes bad
直到它变坏
Till you're trying to find the you
直到你试着找到自己
that you once had
那个你曾拥有的
I have heard myself cry never again
我曾听过自己哭泣
Broken down in agony just tryna find a fit
绝不会再发生了
Ooo Oooo
喔……
I'm safe
我狠安全
Up high
高高在上
Nothing can touch me
没有人碰得到我
But why do I feel this party's over
但为何我觉得派对结束了?
No pain
没有痛苦
Inside
在我心里
You're like perfection
你就像层保护
How do I feel this good sober
为什么我感到如此地清醒?
OOooo OOoo
喔……
No Pain
没有痛苦
Inside
在我心里
Nothing can touch me
没有人碰得到我
But why do I feel this party's over
但为何我觉得派对结束了?
No pain
没有痛苦
Inside
在我心里
You're like perfection
你就像层保护
How do I feel this good sober
为什么我感到如此地清醒?
Will I ever feel this good sober
为什么我感到如此地清醒?
Tell me No no no no no pain
告诉我 没有痛苦
How do I feel this good sober
为什么我感到如此地清醒?


评论
热度(3)
© 冬天袜子不常换 | Powered by LOFTER